Bootcamp:
Sirkeltrening i små grupper bestående av intervaller med kondisjons- og styrkeøvelser med hovedfokus på core. Timen passer alle nivå, og du styrer intensiteten etter eget ønske.

 

 

 

 

Core:
Dette er en time med fokus på hele kjernen. Her får du en treningsøkt, samtidig lærer du litt om coretrening på veien. Kom oppvarmet til time. Timen passer alle nivå.

Dynamisk Stretching:
Dynamisk stretching er en time med formål å bedre kroppens mobilitet. Vi beveger muskler og ledd til ytterposisjon, uten å holde stillingene som man gjør i statisk stretching. God bevegelighet kan være skadeforebyggende, og være en forutsetning for å lære god teknikk i for eksempel styrkeøvelser. Dynamisk stretching er en ypperlig måte å varme opp på før annen aktivitet, om det er styrke, performance, løping, klatring eller andre treningsformer.

Spinning Sprint:
En time med to sprint både i bakke og på slette. Utfordringen er å gi alt du har i sprintetappene. Timen toppes med en siste heftig sprint! Det er rpm henvisning gjennom økten. Den starter med god oppvarming, og avsluttes med nedtrapping og uttøying.

 

Tabata Spinning:
Dette er en høyintensitetstime. Vi jobber i ulike intervaller etter nedtelling på skjerm via applikasjonen Tabata. Erfaring fra spinning er en fordel.

 

 

Yoga Gymnastics:
Yoga Gymnastics er en workshopbasert time med fokus på akrobatiske elementer som er vanlige i både yoga og turn. Timen vil utvikle dine gymnastiske ferdigheter: styrke, koordinasjon, fleksibilitet og balanse. Yoga Gymnastics er en morsom og effektiv time for deg som liker å leke når du trener. Passer for alle.

 

Weigthlifting nivå 1:
Dette er timen for deg som ikke har erfaring med olympiske løft. Dette er en intro i teknikken bak rykk(snatch) og vending(clean). Hvis du ikke har tidligere erfaring med disse løftene må du delta på minst 6 nivå 1 timer, før du kan bli med på nivå 2.

ENGLISH:
This group session is for those who have no or little experience with Olympic lifting. The session consists of technique practice for snatch and clean. If you have little or no experience with these lifts, you MUST participate at least 6 times on level 1 classes before you can join level 2.

Weigthlifting nivå 2:
Dette er en time for viderekomne i olympiske løft. Denne timen vil i hovedsak være en helhetlig økt, hvor vi har fokus på ulike deler av løftene og forbedring av teknikk. Møt gjerne opp ferdig oppvarmet. Du MÅ ha minimum 2 måneders erfaring med disse løftene, eller ha deltatt på nivå 1 timer minst 6 ganger.

ENGLISH:
This is a session for intermediate lifters doing Olympic lifts. This session will mainly be a full worthy Olympic lifting session, where the focus will be drills and movements that make us more efficient doing these lifts. Please warm up before the session starts. You need at least 2 months of experience with these lifts, or participate on level 1 classes at least 6 times before joining.

Brazilian Dance:
Glad i å danse? Dette er en dansetime som mikser rytmer fra flere forskjellige danseretninger. F.eks. Sertenajo og funk. Kom og dans med oss!

ENGLISH:
Love to dance? Brazilian dance is a class that mixes brazilian rythms such as sertanejo, funk (brazilian twerk), pagode and other latin songs. Are you curious? Come to the class and REBOLA with us!