Fitness Cardio: Litt i samme familie som Fitness Intervall og Step Intervall. Vi jobber sangbasert, men tar bort styrkebiten. Dette er en ren 45 minutters kardiotime. For hver sang lages en enkel «koreografi» som får pulsen til nye høyder.

 

 

 

 

Slow Vinyasa: Våre Vinyasa-timer er delt inn i «Vinyasa Yoga» og «Slow Vinyasa». Forskjellen er tempo. Vinyasatimene vil være preget av mer flyt, man holder ikke stillingene mer enn noen få pust. Slow vinyasatimene vil være roligere, men ikke nødvendigvis enklere eller lettere. Man kan holde stillingene i flere pust, og det er anledning til å jobbe litt mer med teknikk.

 

 

 

Performance Skills: Vi jobber 30 minutter med teknikk på typiske øvelser som Performance-timene består av.

 

 

 

 

 

Spinning RPM: En spinningtime med fokuset på tråkket (RPM).

 

 

 

 

 

 

Spinn&Strength: Vi veksler mellom intervaller på sykkel og ulike styrkeøvelser. Vi benytter basisball, minibands og egen kroppsvekt. En høypulstime med variasjon, fart og energi. Hele timen foregår i spinningsalen

 

 

 

 

 

Bodypump 45: Vi jobber 45 minutter med styrketrening for hele kroppen. Litt mer tidseffektivt enn 60 minutters Bodypump

 

 

 

 

 

Tabata med ball: Vi jobber 20 sekunders intervaller etterfulgt av 10 sekunder pause. Dette er en miks av kardio og styrke der vi bruker medisinballer med håndtak for å få opp intensiteten